اسباب کشی آسان

اسباب کشی آسان

اسباب کشی در اهواز به زمان ، تلاش و زمان نیاز دارد و بدون شک استرس زا است.خوشبختانه ، دانستن نکات مربوط به بسته بندی و جابجایی وسایل می تواند این روند را برای شما آسان تر کند.اگر میخواهید نحوه بسته بندی وسایل را بدانید و یا به دنبال راه هایی هستید که فرآیند اسباب کشی را برای شما آسان تر کند ، نکات ارائه شده در این مقاله ممکن است به شما در این زمینه کمک کند.فقط کافی است کمی وقت بگذارید و مطالب ارائه شده در این مقاله را مطالعه کنید.

نکات مهم اسباب کشی

از قبل برنامه ریزی کنید

قبل از شروع اسباب کشی یک دفترچه یادداشت بردارید و تمام کارهایی مهمی را که باید انجام دهید یادداشت کنید.به عنوان مثال مشخص کنید که مثلا روز شنبه مخصوص جمع آوری و بسته بندی وسایل آشپزخانه است و مثلا روز چهارشنبه مخصوص جمع آوری و بسته بندی وسایل های اتاق خواب است.با برنامه ریزی قبلی شما مدیریت بیشتری روی کارها خواهید داشت و روند اثاث کشی راحت تر ، سریعتر و البته درست تر انجام میشود.

نکاتی برای اسباب کشی آسان

اماده سازی وسایل مورد نیاز در اسباب کشی

برای بسته بندی وسایل کوچک شما به کارتن نیاز دارید.با قرار دادن وسایل در کارتن ، هم جابجایی وسایل راحت تر می شود ، هم از گم شدن وسایل جلوگیری می شود ، هم به وسایل آسیب کمتری وارد می شود و هم فرآیند اثاث کشی سریع تر انجام می شود.فقط باید اطمینلان حاصل کنید که جعبه ها سالم باشند و از استحکام کافی برخوردار باشند تا در حین جابجایی پاره نشوند.وقتی وسایل را درون جعبه ها قرار میدهید ، مابین آنها را پلاستیک های حباب دار یا روزنامه و یا پارچه قرار دهید تا آنها در حین جابجایی و حمل و نقل آسیبی نبینند.

برای حمل اثاثیه، علاوه بر کارتن به چسب ، قیچی ، پلاستیک های حباب دار ، روزنامه ، برچسب ، خودکار یا ماژیک نیاز دارید که همه این وسایل باید از قبل آماده شوند.

کاهش تعداد وسایل در اثاث کشی

نکته مهم در اثاث کشی این است که هر چیزی را که دیگر نیازی به آن ندارید ، به خانه جدید نبرید.قبل از ورود به مرحله بسته بندی بار کاری خود را با حذف وسایل غیر قابل استفاده و یا وسایل فرسوده و خراب ، کاهش دهید.حذف وسایل غیر ضروری به این معنا نیست که آنها را دور بریزید.بدین معناست که آنها را بفروشید یا اهدا کنید.خانه جدید خود را نیز اندازه گیری کنید و از هر چیزی که مناسب خانه جدید شما نیست و یا هر چیزی که میدانید از آن استفاده نمی کنید خلاص شوید.

روی تمام کارتن ها برچسب بزنید

اسباب کشی راحت

نکته مهم برای پیدا کردن راحت وسایل این است که روی کارتن ها را برچسب بزنید و محتوای درون آنها را روی برچسب بنویسید.برای طبقه بندی کارتن ها میتوانید از نوارهای رنگی استفاده کنید.به عنوان مثال شما می توانید کارتن های مخصوص اتاق خواب را با نوار رنگی قرمز و کارتن های مخصوص آشپزخانه را با نوار رنگی آبی مشخص کنید.با اینکار روند چیدن وسایل نیز راحت تر انجام میشود.

نکاتی دیگر در اسباب کشی

علاوه بر موارد ذکر شده موارد زیر را نیز در نظر بگیرید:

  • زمان قرار دادن وسایل در کامیون باربری حتماً وسایل سنگین تر را در قسمت زیرین و وسایل سبک تر در قسمت بالا قرار دهید تا از آسیب رساندن به وسایل جلوگیری کنید.
  • فضای خالی درون جعبه ها را پر کنید.وقتی وسایل را در کارتن قرار میدهید ، فضاهای خالی درون کارتن را با روزنامه ، لباس و یا فوم پر کنید تا از جابجایی وسایل در حین حمل اثاثیه در اهواز جلوگیری کنید.
  • برای هر مورد شکننده ای که بسته بندی می کنید از مقدار زیادی روزنامه و پلاستیک حباب دار استفاده کنید.زمان زیادی را برای بسته بندی وسایل شکستنی صرف کنید تا مطمئن شوید آنها به درستی بسته بندی شده اند و در حین جابجایی آسیبی نمی بینند.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *