حمل گاو صندوق در اثاث کشی

حمل و نقل گاو صندوق در اثاث کشی

برای حمل گاو صندوق در اثاث کشی مستلزم آن هستیم که یکسری نکات را برای حمل و نقل رعایت کنیم تا صدمه ای به گاو صندوق و دیگر وسایل وارد نشود به سایت حمل اثاثیه منزل در اهواز مراجعه کنید و با ما تماس حاصل فرمایید تا حمل وسایل منزل شما در اسرع وقت صورت گیرد.

هر بار که به تنهایی به خانه دیگری نقل مکان می کنید ، اغلب با وسایل خانه بزرگ ، سنگین و با شکل ناخوشایند دست به دست می شوید. جابجایی خانه بدون استخدام جابجایی می تواند یک کار دشوار و خطرناک باشد که مستلزم رعایت احتیاط بیشتر از طرف شما ، اجرای اقدامات ایمنی دقیق و رعایت نکات خاص ایمنی در مورد حرکت است.

یکی از موارد دردسرساز برای جابجایی می تواند یک گاوصندوق بزرگ و سنگین در خانه باشد. در حال حاضر ، برخلاف گاوصندوق های قابل حمل که به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی حمل شوند ، هدف از گاوصندوق بزرگ این است که به سختی بتوان افراد غیر مجاز را از خانه خارج کرد. این ویژگی امنیتی کل ایده پشت گاوصندوق خانه است ، اینطور نیست؟

مراحل حمل گاو صندوق

  1. آماده سازی
  2. بلند کردن
  3. حمل کردن
  4. تنظیم کردن

1. آماده سازی

قبل از بلند کردن یا حمل ، بار خود را بررسی کنید:

بار چقدر سنگین/ناجور است؟ آیا باید از وسایل مکانیکی (به عنوان مثال یک کامیون دستی) یا شخص دیگری برای کمک به من در این آسانسور استفاده کنم؟ آیا می توان بار را به قطعات کوچکتر تقسیم کرد؟
با بار کجا می روم؟ آیا مسیر از موانع ، مناطق لغزنده ، برجستگی ها ، پله ها و سایر سطوح ناهموار خالی است؟ آیا درهای بسته وجود دارد که باید باز شوند؟
آیا دسته های مناسب برای بار وجود دارد؟ آیا به دستکش یا سایر وسایل حفاظتی شخصی نیاز دارم؟ آیا می توانم بار را در ظرفی با دسته های دستی بهتر قرار دهم؟ آیا شخص دیگری باید در بارگیری به من کمک کند؟

3.بلند کردن

تا جایی که ممکن است به بار نزدیک شوید. سعی کنید آرنج و بازوها را نزدیک بدن نگه دارید. در حین بلند کردن پشت خود را صاف نگه دارید با سفت کردن عضلات شکم ، خم شدن در زانوها ، نگه داشتن بار نزدیک و مرکزی در جلوی خود ، و نگاه به بالا و جلو. یک دستگیره خوب بگیرید و هنگام بلند کردن پیچ نخورید. تکان نخورید ؛ هنگام بلند کردن از حرکت نرم استفاده کنید. اگر بار آنقدر سنگین است که اجازه این کار را نمی دهد ، فردی را پیدا کنید که در آسانسور به شما کمک کند.

3.به حمل کردن

بدن را نچرخانید و نچرخانید ؛ در عوض ، پای خود را حرکت دهید تا بچرخد. باسن ، شانه ها ، انگشتان پا و زانو باید در یک جهت باقی بمانند. تا جایی که ممکن است بار را نزدیک بدن خود نگه دارید و آرنج ها را در کنار خود قرار دهید. اگر احساس خستگی می کنید ، بار را پایین بیاورید و چند دقیقه استراحت کنید. اجازه ندهید آنقدر خسته شوید که نتوانید برای استراحت خود تکنیک تنظیم و بلند کردن مناسب را انجام دهید.

4. تنظیم کردن

بار را به همان روشی که برداشتید ، اما به ترتیب معکوس تنظیم کنید. از ناحیه زانو خم شوید. سر خود را بالا نگه دارید ، ماهیچه های شکمتان سفت شده و بدن خود را پیچ ندهید. تا جایی که ممکن است بار را به بدن نزدیک کنید. منتظر بمانید تا بار ایمن شود و دستگیره خود را رها کنید. می توانید به سایت باربری اهواز مراجعه کنید تا کارگران مجرب و با تجربه ای را برای شما بفرستیم که به صورت حرفه ای اثاثیه منزل شما را از مکانی به مکانی دیگر جا به جا کنند.

تکنیک های بلند کردن گاوصندوق در اثاث کشی

  1. بار را اندازه کنید و شرایط کلی را بررسی کنید. در صورتی که بار بیش از حد سنگین یا ناجور به نظر می رسد ، آسانسور را به تنهایی امتحان نکنید. بررسی کنید که فضای کافی برای حرکت وجود داشته باشد و پایه مناسب باشد. “خانه داری خوب” این اطمینان را می دهد که از هیچ مانعی سر نخورده یا تلو تلو نخورید.
  2. اطمینان حاصل کنید که تعادل شما خوب است. پاها باید به اندازه عرض شانه ها باشند ، یک پا در کنار و پای دیگر در پشت شیئی که قرار است بلند شود قرار داشته باشد.
  3. خم شوید (زانو می زند ؛ خم نشوید. پشت را صاف نگه دارید ، اما عمودی نباشید. (تفاوت وجود دارد. فشار دادن چانه پشت را صاف می کند.)
  4. بار را با کف دست و انگشتان خود بگیرید. گرفتن کف دست بسیار ایمن تر است. قبل از شروع بلند کردن ، دوباره چانه را بچسبانید تا مطمئن شوید پشت شما صاف است.
  5. برای شروع حرکت بار از وزن بدن خود استفاده کنید ، سپس با فشار دادن پاها به سمت بالا آن را بلند کنید. در این صورت از قوی ترین مجموعه ماهیچه ها استفاده کامل می شود.
  6. هنگام بلند کردن دست ها و آرنج ها را نزدیک بدن نگه دارید.
  7. بار را نزدیک بدن حمل کنید. هنگام حمل بار بدن خود را پیچ ندهید. برای تغییر جهت ، موقعیت پای خود را تغییر دهید و تمام بدن خود را بچرخانید.
  8. برای پایین آوردن جسم ، زانوها را خم کنید. خم نشو برای قرار دادن بار روی نیمکت یا قفسه ، آن را روی لبه قرار دهید و آن را در موقعیت خود فشار دهید. هنگام قرار دادن بار از پا و دست های خود مطمئن شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *